abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

konto blocked

blackeb
Autor ★
4 Beiträge

My account is blocked from Thursday. I have shared all the info with the bank that is required to unblock my account. Till now i have not received any response. I am also travelling at the moment and have no access to my own money. dont know how to reach out to the relevant officer. Just now spent over 1 hr on the international roaming- spent over 150 euro on the call alone. Its ridiculous how comdirect is treating a customer. 

6 ANTWORTEN

Antonia
Mentor ★★★
3.089 Beiträge

Hallo @blackeb, herzlich willkommen hier im Forum.

 

For help you also can send a Fax or a Mail.

 

Contact 

 

Good luck!

 

 

Grüße von Antonia
____________________
Alle Männer haben nur zwei Dinge im Sinn: Geld ist das andere. Jeanne Moreau

blackeb
Autor ★
4 Beiträge

already sent an email on friday. Till now no response. For Fax i dont have any FAX access. 

SMT_Erik
ehemaliger Mitarbeiter
5.305 Beiträge

Hello @blacked and welcome to our community!

 

Unfortunately we offer our support and services in German only. So to avoid misunderstandings we will answer your question in German but feel free to reply in English.

 

Ich bedauere die Unannehmlichkeiten, die dir durch die Sperre entstanden sind. Bitte wende dich erneut an unseren telefonischen Kundenservice, um die Ursache für die Sperre zu klären und eine Entsperrung zu veranlassen.

 

Gruß

Erik

blackeb
Autor ★
4 Beiträge

Hi Erik, its fine if you write in german. My issue is still pending. Cant access my account for over a week now. I already tried to reach the customer support number but i was told that the concerned person is on leave and i cant be supported at the moment. 

blackeb
Autor ★
4 Beiträge

hope to get some direct contact number of the concerned person. Its strange that comdirect does not care about their customer.

SMT_Erik
ehemaliger Mitarbeiter
5.305 Beiträge

Hallo @blackeb,

 

ich bedauere, dass dir bisher nicht weitergeholfen werden konnte. Hast du inzwischen noch einmal versucht, dich in deinem Konto einzuloggen?

 

Gruß

Erik