konto blocked
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 08.11.2021 13:36
My account is blocked from Thursday. I have shared all the info with the bank that is required to unblock my account. Till now i have not received any response. I am also travelling at the moment and have no access to my own money. dont know how to reach out to the relevant officer. Just now spent over 1 hr on the international roaming- spent over 150 euro on the call alone. Its ridiculous how comdirect is treating a customer.
- Labels:
-
Girokonto
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 08.11.2021 14:41
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 09.11.2021 08:03
already sent an email on friday. Till now no response. For Fax i dont have any FAX access.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 09.11.2021 09:01
Hello @blacked and welcome to our community!
Unfortunately we offer our support and services in German only. So to avoid misunderstandings we will answer your question in German but feel free to reply in English.
Ich bedauere die Unannehmlichkeiten, die dir durch die Sperre entstanden sind. Bitte wende dich erneut an unseren telefonischen Kundenservice, um die Ursache für die Sperre zu klären und eine Entsperrung zu veranlassen.
Gruß
Erik
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 12.11.2021 11:34
Hi Erik, its fine if you write in german. My issue is still pending. Cant access my account for over a week now. I already tried to reach the customer support number but i was told that the concerned person is on leave and i cant be supported at the moment.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 12.11.2021 11:36
hope to get some direct contact number of the concerned person. Its strange that comdirect does not care about their customer.
- Als neu kennzeichnen
- Lesezeichen
- Abonnieren
- Stummschalten
- RSS-Feed abonnieren
- Kennzeichnen
- Anstößigen Inhalt melden
am 12.11.2021 12:29
Hallo @blackeb,
ich bedauere, dass dir bisher nicht weitergeholfen werden konnte. Hast du inzwischen noch einmal versucht, dich in deinem Konto einzuloggen?
Gruß
Erik

- VISA-Kreditkarte angeblich abgelaufen in Konto, Depot & Karte
- Kommunikation = Katastrophe in Konto, Depot & Karte
- Überweisung vom Tagesgeldkonto in Konto, Depot & Karte
- Unzumutbarer Kundenservice und plötzliche Kontokündigung in Anregungen
- Kein Umsatzabruf (HBCI) für das VISA-Kreditkarten-Konto mehr möglich ? in Konto, Depot & Karte