Hilfe
abbrechen
Suchergebnisse werden angezeigt für 
Stattdessen suchen nach 
Meintest du: 

I forgot girocard in ATM

Magnat12
Autor
1 Beiträge

Hi, I forgot my girocard in ATM, and my German skills are not enough to understand what is needed when I call to 04106 7082500. I tried to call to human support at 04106 7088, but no one speaks English.

I don't want to ask help from friends, because then, I will need to share personal information like pin/my client id/etc.

How is it possible to re-issue my girocard in such case?

1 ANTWORT

SMT_Erik
ehemaliger Mitarbeiter
5.305 Beiträge

Hello @Magnat12 and welcome to our community! I'm sorry, we only offer our service and our website in German. To avoid any misunderstanding, I'm going to communicate in German from here on. I hope you don’t mind. Use ad example Google Translate to translate my words.

 

Wenn du deine girocard nicht aus dem Geldautomaten genommen hast, wird sie vom Automaten zur Sicherheit einbehalten. Unter Umständen ist es möglich, die Karte direkt vom Automatenaufsteller (z. B. in der Bankfilale) zurückzubekommen. Das kann ich aber von hier aus nicht beurteilen.

 

Die Alternative: Bitte schreibe uns eine Nachricht über das Kontaktformular aus dem Persönlichen Bereich und fordere eine neue Karte an. Es gibt in unserem Team auch einige Kollegen, die in Englisch korrespondieren können.

 

Das Formular findest du unter Hilfe & Service > Kontakt > Kontaktformular für Kunden > Kontaktformular.

 

Gruß aus Quickborn

Erik